Sunkiosios mašinos galingos ir naudingos

Paieškoje https://www.truckfind.lt lengvai rastumėte jums reikalingą sunkiąją mašiną: vilkiką, sunkvežimį kažką labiau tinkančio statyboms ar ūkio darbams. Tokias mašinas valdyti ir sunku, ir pavojinga, bet be jų daugybė sričių neišsiverčia.

Nepakeičiamos pagalbininkės

Truck FindŠtai sunkvezimiai su kranu – būtinybė tiems, kas dirba didelėse statybose. O tokių statybų didmiesčiuose yra tikrai daug. Jeigu mažuose miesteliuose darbo yra kur kas mažiau, jeigu ten retai kada išgirsi statybines mašinas, tai štai didesniuose miestuose tos statybos vyksta nuolat. Ir ką jau ką, bet aukštai iškišusią galvą metalinę „žirafą“ilgu kaklu pamatome visi. Tai – statybinis kranas. Itin rimta artilerija. Tačiau verta atkreipti dėmesį ir į paprastesnį krano variantą – krano bokštelį sunkvežimyje. Toks nekelia be galo aukštai, tačiau yra patogesnis, o išsinuomoti jį kainuoja pigiau. Įvairūs sunkvežimiai, savivarčiai – tai taip pat be galo žmonėms statybų metu reikalingos priemonės.

Vairuoti – didelė atsakomybė

Jeigu norėsite vairuoti vilkiką, reikės specialios kategorijos teisių. Su paprastomis B kategorijos teisėmis tokios transporto priemonės vairuoti negali. Na o vairuotojai, kurių gyvenimo dalis ir praeina tolimųjų reisų keliuose, sako, kad vairuoti tokią mašiną ir smagu, ir baisu.

„Dažnai kiti eismo dalyviai galvoja, kad vairuoti vilkiką labai lengva, nes tu žinai, kad tau nieko nenutiks, kadangi esi kelyje stipriausias. Tačiau nė vienas eismo dalyvis iš tiesų į kelią nežiūri kaip į kažkokią kovą, kur reikėtų aiškintis, kas stipriausias, o kas silpniausias. Vairuoji juk su tikslu kažkur nuvežti krovinį, atlikti kažkokią misiją. Tavo tikslas nėra rungtyniauti su kažkuo kelyje ar, juo labiau patekti į avariją. Tačiau būtent tas didelis avaringumas neretai ir gąsdina kelyje. Ir nežinau, ar tikrai, taip jau smagu būti tuo „galinguoju“, kurio bijo kitos transporto priemonės. Kadangi ant tavo pečių visada gali kristi didesnė atsakomybė. Jeigu, pavyzdžiui, kitoje mašinoje žmonės žus, tu žinosi, kad čia tu su savo mašina dėl visko esi kaltas. Tam tikra prasme, manau, būtų sveika padaryti kažkokius atskirus kelius – kad vieni keliai būtų skirti lengvosioms mašinoms, kitais galėtų važinėti vilkikai ir kitas masyvus transportas. Nes dabartinis variantas, be abejo, yra tiesiog pavojingas. Be to, vairuoti vilkiką yra didelė atsakomybė ir dėl to, kad turi stengtis laiku pristatyti krovinį. Visą laiką balansuoji, ar galėsi pamiegoti ilgiau, ar skubėsi vežti, ar geriau visgi pamiegoti, kad važiuotum stiprus ir neužsimiegojęs“, – pasakoja vilkiko vairuotojas.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *